yay. dataus vähentyny huomattavasti kun on varatuksi tullut :'D lähinnä vaan iltasin tulee oltua. mut eipä tuo ole läksyjen lukuunkaan sen enempää vaikuttanut :'> aina teen ne ennen tunnin alkua tai en ollenkaan... sellaista se on. pitäisi ehkä miettiä jotain uutta tapaa, jolla saisi kaiken hoidettua ja aikaa jäisi silti. roolipelaaminenkaan ei inspaa, ei sitten ollenkaan! ihan toivotonta. pelit jumittaa. ei oo kivaa kenestäkään. mut kyllä se ehkä tästä, ihme miten uuden "ystävän" löytäminen viekin näin paljon aikaa elämästä! sitä on niin tottunut datailemaan koneen äärellä 24/7, joten vähän... hassua. koneella tulee oltua pari tuntia päivässä, jos ollenkaan. outoa.

olin tyttöystävän luona ohoho. sit ku pötkötettiin siinä sen sängyllä ja se istu mun lantion päällä, välillä se suuteli ja sit mä keskeytän ja alan puhuu miten mulla tulee mieleen kultakala. sit se muuttu haueks, sit tonnikalaks :_______D sit pusukalaks. mut ku oon niin pro että meidän mielikuvitukset alkaa mennä sillei et tonnikalapurkit ui vedessä X_______D sit kaikkee pervoo, tarzan, imuri käteen, jne.. ja mun erittäin miehekäs karjahdus kun kissa tunkee kyntensä mun reiteeni. mä en siis ole miespuolinen, mutta onkin ihme etten ole.

öitä, näkemisiin, sanoo tonnikalatarzan.